Ugrás a fő tartalomra

Pizsamás nyuszi

Erre a nyuszira az ötletet a kisfiam rugdalózóján lévő egyik nyuszi adta. Két nyuszi van rajta, és az egyik fáradt és olyan mintha pizsi lenne rajta. 
Egyből megtetszett az ötlet és elkezdtem fejben megtervezni, hogy milyen is legyen. 
Olyat akartam, amit jól meg tudnak a kicsi kezek is fogni. Ezért pocakos és nagy hátsójú lett. A kezei  markolni valók. 
A lábával is különlegeset akartam, nem a szokványos amigurumis megoldást.
A kevesebb varrás érdekében a lábai és a teste egybe van horgolva.




Ülve, így látszik a talpikája



Hátulról a kis farkincájával :)

És mi az egyedi rajta? Hát a felirat. Ez névre sz lett.
Mivel a nagyobbik fiam lecsapott rá a tervezés-horgolás közben, így az ő becenevét hímeztem a pocakjára.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mini mackó

Mini macika készült. Igazi kis vasgyúró, akit a picik igazán tudnak nyúzni első pillanattól fogva. 18 centis magasságával nem is kell nagy terhet cipelni a kicsiknek. :) Minta: Mini Teddy (saját) Fonal: Bodza, Catania Tű: 2,5 mm Akár Brumi maci kis tesója is lehetne. Persze ahogy elkészült, s fotóztam őt (őket) mind a két fiam bejelentkezett, hogy nekik is kell egy ilyen mini Teddy. :)

Táska fityegő

Vagyis "táskacharm". Először a Facebook-on az egyik horgolós csoportban, majd a Pinteresten is belefutottam egy baglyos táskadíszbe. Az egy kicsit sok volt nekem, mert bogyók és virágok is voltak a függőn a bagoly mellett.  De nagyon megtetszett az ötlet, így megalkottam a saját mini baglyomat a táskadíszemhez. Pont vettem egy nagyon babarózsaszínű fonalat. Bár a lila a kedvenc színem, de egyből tudtam, hogy ebből a rózsaszínből horgolok magamnak egy baglyot. A fekete táskámat nagyon is feldobja. :) Szükséges anyagok, eszközök: bármilyen színű pamutfonal a fonalhoz való horgolótű vagy annál 1/2 számmal kisebb tömőanyag 2 db 9 mm-es biztonsági szem vagy baglyos biztonsági szem tompahegyű tű Test: 1. sor: "magic ring"-be 8 rp 2. sor: szaporítunk minden pálcában (16 rp) 3. sor: szap. minden 2. pálcában (24 rp) 4. sor: szap. minden 3. pálcában (32 rp) 5. sor: szap. minden 8. pálcában (36 rp) 6-12. sor: minden pálcába 1-1 rp (36 rp

A kávé

világnapján egy jó kis kávé a munka mellé, felüdülés. :)