Ugrás a fő tartalomra

Albert, a kis tengerész

Albert megalkotása előtt sokat nézelődtem a Pinteresten, de nem igazán találtam olyat, ami igazán tetszett volna, végül Lilleliis Felix béka mintája inspirált a legjobban. De mivel szeretem a figuráimat "ruhába" bújtatni, így ő egy kis tengerész béka lett. 
Albert igazi mókamester, de a tengerész társai így is szeretik őt. Már bejárta ő a világ összes tengerét, óceánját, így igazi tengerészhez méltóan minden kikötőben van egy kis békalány barátja. :)




Brekihez, a Barka új Bodza fonalát használtam. A szemeihez biztonsági szemeket. És ugyan a foci EB-nek már vége lett, mire őt horgoltam, de amikor a karjait horgoltam, akkor vettem észre, hogy véletlenül a magyar zászló színei köszönnek vissza a karjain. :)



A kezei és a lábai is különlegesek lettek, a férjem inspirációja révén. Közölte, hogy egy igazi békának ujjai is vannak, ne szokványos amigurumi figurát készítsek. Így neki láttam ujjakat horgolni Albertnek. De igaza lett, mivel így sokkal cukibb lett. (Pszt! A férjemnek egy szót se, hogy igaza volt.) :)




Még nózit is hímeztem :)


Minta: Albert (saját)
Fonal: Barka Bodza
Tű: 2,5 mm

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mini mackó

Mini macika készült. Igazi kis vasgyúró, akit a picik igazán tudnak nyúzni első pillanattól fogva. 18 centis magasságával nem is kell nagy terhet cipelni a kicsiknek. :) Minta: Mini Teddy (saját) Fonal: Bodza, Catania Tű: 2,5 mm Akár Brumi maci kis tesója is lehetne. Persze ahogy elkészült, s fotóztam őt (őket) mind a két fiam bejelentkezett, hogy nekik is kell egy ilyen mini Teddy. :)

Táska fityegő

Vagyis "táskacharm". Először a Facebook-on az egyik horgolós csoportban, majd a Pinteresten is belefutottam egy baglyos táskadíszbe. Az egy kicsit sok volt nekem, mert bogyók és virágok is voltak a függőn a bagoly mellett.  De nagyon megtetszett az ötlet, így megalkottam a saját mini baglyomat a táskadíszemhez. Pont vettem egy nagyon babarózsaszínű fonalat. Bár a lila a kedvenc színem, de egyből tudtam, hogy ebből a rózsaszínből horgolok magamnak egy baglyot. A fekete táskámat nagyon is feldobja. :) Szükséges anyagok, eszközök: bármilyen színű pamutfonal a fonalhoz való horgolótű vagy annál 1/2 számmal kisebb tömőanyag 2 db 9 mm-es biztonsági szem vagy baglyos biztonsági szem tompahegyű tű Test: 1. sor: "magic ring"-be 8 rp 2. sor: szaporítunk minden pálcában (16 rp) 3. sor: szap. minden 2. pálcában (24 rp) 4. sor: szap. minden 3. pálcában (32 rp) 5. sor: szap. minden 8. pálcában (36 rp) 6-12. sor: minden pálcába 1-1 rp (36 rp

A kávé

világnapján egy jó kis kávé a munka mellé, felüdülés. :)