Ugrás a fő tartalomra

Pinterest válogatás #19

Lassan egy hónap, s itt van a karácsony. Lassan el lehet kezdeni készülni rá. Nálam is fejben már összeállt, hogy melyik gyereknek mit készítek, de sajnos nálam majd az idő mutatja meg, hogy meg tudom-e valósítani őket. Vagy átcsúsznak jövő évre, valamilyen alkalomra nekik. 
Tavaly már mutattam nektek karácsonyi dolgokat. Koszorúkat, kalendáriumokat és horgolt díszeket
Így most karácsonyi angyalkákat gyűjtöttem össze nektek. 










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mini mackó

Mini macika készült. Igazi kis vasgyúró, akit a picik igazán tudnak nyúzni első pillanattól fogva. 18 centis magasságával nem is kell nagy terhet cipelni a kicsiknek. :) Minta: Mini Teddy (saját) Fonal: Bodza, Catania Tű: 2,5 mm Akár Brumi maci kis tesója is lehetne. Persze ahogy elkészült, s fotóztam őt (őket) mind a két fiam bejelentkezett, hogy nekik is kell egy ilyen mini Teddy. :)

Táska fityegő

Vagyis "táskacharm". Először a Facebook-on az egyik horgolós csoportban, majd a Pinteresten is belefutottam egy baglyos táskadíszbe. Az egy kicsit sok volt nekem, mert bogyók és virágok is voltak a függőn a bagoly mellett.  De nagyon megtetszett az ötlet, így megalkottam a saját mini baglyomat a táskadíszemhez. Pont vettem egy nagyon babarózsaszínű fonalat. Bár a lila a kedvenc színem, de egyből tudtam, hogy ebből a rózsaszínből horgolok magamnak egy baglyot. A fekete táskámat nagyon is feldobja. :) Szükséges anyagok, eszközök: bármilyen színű pamutfonal a fonalhoz való horgolótű vagy annál 1/2 számmal kisebb tömőanyag 2 db 9 mm-es biztonsági szem vagy baglyos biztonsági szem tompahegyű tű Test: 1. sor: "magic ring"-be 8 rp 2. sor: szaporítunk minden pálcában (16 rp) 3. sor: szap. minden 2. pálcában (24 rp) 4. sor: szap. minden 3. pálcában (32 rp) 5. sor: szap. minden 8. pálcában (36 rp) 6-12. sor: minden pálcába 1-1 rp (36 rp

Mini sárkány

Ezúttal a mini sorozatom egy sárkánnyal gyarapodott. A nagyobbik fiam nagy Hogyan neveld a sárkányodat? rajongó, s van is neki plüss figurában egy Fogatlan sárkánya, aki a nagy kedvence, mert még az oviba is őt viszi magával. De aztán most közölte velem, hogy zöld sárkánya még nincsen. Így mit tehet egy anyuka, akinek a szenvedélye az amigurumi horgolása? Hát horgoltam neki egyet. :) Így született meg ez a mini sárkányka. Aki már a horgolási folyamat közben annyira kedvenc lett, hogy a kisebbik fiamnak is kell horgolnom egyet. :) Szokás szerint Catania fonalat használtam hozzá, s mindössze 18 centi magas lett. Így ő is kicsi kezekbe való figura lett. :) Minta: saját Fonal: Catania Tű: 2,5 mm